RPC-367
beta

Item#: RPC-367

1
RPC-367 durante el contacto inicial con la Unidad 63 de ASF en el Sitio A-0.

Clasificacion del Objeto: Beta

Protocolos de Contención: RPC-367 debe estar contenido por cercas eléctricas de 4 metros de altura y reforzado por una patrulla de seguridad mediana a lo largo del perímetro en el sitio que se encuentra dentro del Sitio B-1. El Sitio B-1 ha sido comprado por la Autoridad con el fin de ahuyentar las sospechas de la población local. Cualquier intento de tocar directamente RPC-367 o RPC-367-1 sin equipo de protección está estrictamente prohibido ya que el contacto físico es el único método conocido de infección. Cualquier instancia de RPC-367-1 vista fuera del Sitio B-1 se debe informar de inmediato y directamente al personal de seguridad de ASF en o cerca de la ubicación. Cualquier signo de infección en la población civil local de RPC-367 o RPC-367-1 debe ser reportado al Dr.██████ para investigación adicional. En el caso de que RPC-367-1 infecte cualquier área fuera del Sitio B-1, se promulgará el protocolo Zulu-7.

Descripción: RPC-367 es una entidad humanoide que mide 3 metros de alto y pesa aproximadamente 285.63 kilogramos. RPC-367 no tiene características faciales identificables además de una boca conectada a un tubo de composición similar a un cordón umbilical, tanto en apariencia física como en uso práctico. El cuerpo de RPC-367 parece estar hecho de biomasa pura, aunque cualquier intento de recuperar un segmento del recipiente principal de RPC-367 ha resultado infructuoso. RPC-367 reside dentro de un edificio de tres pisos que incluye el sótano. Cada piso debe etiquetarse en orden de nivel de piso como Sitio A-0,1 y 2.

RPC-367 was brought to the Authority's attention after reports of "Explosions" (most likely RPC-367's trigger event) flooded into the █████████ P.D in ██████ Florida. During initial inspection from the outside of the █████████ Dormitory (later labeled Site B-1), no suspicions were raised until local police reported "hellish sounds" from inside and outside the immediate area of Site B-1. ASF Unit 63 (Golden Gargoyles) responded on scene to sweep the building. Inside Site B-1, ASF discovered numerous growths infesting the walls, floors, and ceilings (labeled RPC-367-1), some including markedly human features such as appendages and facial features.

RPC-367-1 has been identified as the combined remains of 12 former residents of Site-B-1 prior to RPC-367's trigger event, with 23 residents still missing, assumed dead (one resident discovered alive, see Interview log-2) until further expedition. This trend continued until RPC-367 was discovered in the basement level of Site B-1. Here, ASF Unit 63 encountered RPC-367, inhabiting a room styled in 16th Century Brutalist architecture, adorned with furnishings and paintings identified as authentic Renaissance pieces. RPC-367 shows no direct hostile intent and is capable of complex speech in at least 16 languages, one of which is not yet identified (see Interview log-1). After examination of the floor plan of Site A-0, it is believed RPC-367 appeared from an inter-dimensional rift which replaced the original basement (now referred to as RPC-367's trigger event).

RPC-367 proceeded to infect residents who decided to investigate, creating RPC-367-1 which now infests the entire building. RPC-367-1 has been found to be an extension of RPC-367's vessel effectively serving as storage for RPC-367's collection of knowledge. After infection, RPC-367-1 quickly moves into the brain stem of its host, talking control of the brain. In stage two, the host seeks to spread its infection to others by attacking them. In the final stage of infection, RPC-367-1 "plants" itself into a surface near RPC-367, supplying RPC-367 with the nutrients and knowledge the host once held.